پیام ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل (8 الی 14 آبان ماه 1400) با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار»، پیامی را صادر نمود.
متن پیام وی بدین شرح است:
بسمه تعالی
پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد مهم و اساسی مصون سازی و بازدارندگی کشور در مقابل انواع تهدیدات دشمنان و رویکردی مؤثر در حفظ و حراست از دستاوردهای مادی و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت رشد و توسعه متوازن، پایدار و یکی از برنامه های امنیت ملّی و داخلی کشور، از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است.
رویکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پدافند غیرعامل به گونه ای بوده که جزء ارگان های پیشرو در این زمینه می باشد و اقدامات مناسب و مؤثری را در زمینه های مختلف پدافند غیرعامل انجام داده و یا در دست اقدام دارند.
گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» فرصت ارزشمندی برای فرهنگ سازی و ترویج گفتمان این رویکرد برای مسئولان، کارکنان و تمامی اقشار مختلف جامعه با برگزاری دوره های آموزشی، رزمایش و برنامه های مختلف فرهنگی و مدنظر قراردادن رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل است.
اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن این هفته و قدردانی از تلاش های دست اندرکاران این حوزه، امیدوارم با مساعدت و همکاری شایسته مسئولان و مدیران، این امر مهم بیش از گذشته در جهت حفظ، حراست و مصون سازی جامعه بسط و گسترش داده شده و اجرایی گردد.
دکتر دانائی
رئیس دانشگاه