پیام ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ارسال پیامی، چهارم مهر ماه (۲۶ سپتامبر)، روز جهانی بهداشت محیط را به تمامی اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان عزیز و تمامی همکاران گرامی و پرتلاش واحد بهداشت محیط دانشگاه تبریک گفت.
 
 
✍ در این پیام آمده است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
توسعه پایدار در میان ملل مختلف با توجه به شرایط خاص اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آنها معنا می یابد ولی محور هر توسعه پایداری انسان سالم است. حفظ دستاوردهای نظام سلامت کشور و حفظ و ارتقاء سطح سلامت آحاد جامعه، حرکت در مسیری است که تحقق اهداف توسعه پایدار بر مبنای انسان سالم را در پی دارد. رشد روزافزون پدیده شهرنشینی و پیشرفت صنعت و تکنولوژی و افزایش آلاینده ها خطرات بسیاری را متوجه انسان می نماید، لذا ارائه فعالیتها و خدمات بهداشت محیط جهت پیشگیری از بیماریها و حفظ و ارتقاء سطح سلامت عموم از ضروریات جامعه امروز است.
 
از سوی دیگر، نقش انکارناپذیر بهداشت محیط در کنترل پاندمی کرونا و کاهش تبعات آن، اهمیت این بخش را بیش از پیش بر همگان مشخص کرده است.
 
اینجانب ضمن تبریک چهارم مهر ماه (۲۶ سپتامبر) روز جهانی بهداشت محیط به تمامی همکارانی که این عرصه را برای خدمت به مردم عزیز کشورمان برگزیده اند، از درگاه خداوند متعال سعادت، بهروزی و موفقیت همه عزیزان، همکاران و خدمت گزاران جامعه بهداشت محیط را خواستارم.
 
 
دکتر دانائی
رئیس دانشگاه
 
  • کد خبر : 33341
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *