پیام تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه اساتید، اعضای هیات علمی و پزشکان شاغل در این دانشگاه تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

هوالشفا

️پزشکان، دانش آموختگان کارآزموده‌ای هستند که با تبحر و تخصص و تجربه‌شان، بر مفهوم والای انسان دوستی سایه افکنده اند.
️عزیزان دلسوزی که در سایه سار مهرورزی آنان انسانها از سوزندگی و گزندگی رنجوری و بیماری رهایی یافته و طعم گوارای زندگی با چشیدن دیگر باره شربت شیرین هنر و حرفه پزشکان و ره بردن به ساحل آرامش تن و روان، در مذاق جانشان خوش می نشیند.
️زاد روز حکیم ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای سپاسگزاری از خدمات کسانی است که در عرصه پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی گام برداشته و در مسیر سلامت جامعه و بیماران نیازمند ایثارگرانه خدمت می کنند.
️از خودگذشتگی و فداکاری پزشکان متعهد و دلسوز به ویژه در دوران مدیریت و مقابله با کرونا ویروس، بر کسی پوشیده نیست و با هیچ پاداشی جز اجر الهی و رضایت او  قابل جبران نیست.
️اینجانب فرا رسیدن یکم شهریور ماه، روز پاسداشت مقام پزشک را به جامعه پزشکی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه ایزد منان سرافراز باشند و همواره هدف عالی شفابخشی که فطرت آشنای تمامی انسان هاست را سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند.
 
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه 
  • کد خبر : 32888
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *