پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر را به جامعه خدوم کارگری کشور به ویژه کارگران و همکاران زحمتکش بهکار شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.

 

: متن پیام رئیس دانشگاه بدین شرح است

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر، فرصت مناسبی برای یادآوری بزرگی مردان و زنان بلند همتی است که دستاورد تلاش خستگی‌ناپذیر شان، سازندگی و آبادانی، رفاه و سلامتی جامعه است. آنان که فخر ما حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان شان بوسه زده و ضمن تکریم و بزرگداشت آنان، فرمود: این  دستی است که آتش به آن نمی‌رسد

در مجموعه خدمتگزاران گستره سلامت به ویژه مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگران و بهکاران عزیزی با فعالیت در واحدها و بخش های مختلف، در ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و کمک به ارتقای سلامت جامعه، تاثیر مهمی داشته و بی ادعا و صبور، در این مجموعه بزرگ نقش آفرینی می کنند.

این نقش آفرینی ها در دوران مدیریت و مقابله با بیماری کرونا به خوبی مشهود و نقش بی بدیل این عزیزان در این مبارزه بسیار سخت، انکارناپذیر بوده و در کنار سایر مدافعان سلامت بسیار با ارزش و مهم است

اینجانب با تبریک هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر و ارج نهادن به مقام کارگران عزیز و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید خدمت دانشگاه، شهید اکبر ناظری پور بهکار بیمارستان کوثر سمنان؛ امیدوارم کارگران و بهکاران محترم همکار، همواره در کنار خانواده های ارجمندشان، سلامت و تندرست بوده و با جدیت و همدلی سازنده، کماکان نظام سلامت را یاری نمایند. 

 

دکتر نوید دانائی

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 31611
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *