پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز رادیولوژی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز رادیولوژی را به اساتید، دانشجویان و کارکنان این حوزه تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
به نام خدا
هشتم نوامبر سالروز کشف اشعه ایکس، بهانه ای برای تقدیر و پاسداشت از خدمات شایسته و احساس مسئولیت و دلسوزی پرتونگاران و رادیولوژیستها در تشخیص و تسکین آلام بیماران و حمایت از زندگی و سلامت انسانها در نظام سلامت است.
در این روزهای سخت و دشوار مبارزه با ویروس منحوس کرونا، همکاران عزیزم با حس از خودگذشتگی و احساس مسئولیت در حوزه تصویر برداری جزء افراد حاضر در خط مقدم تشخیص و خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا ویروس بودند که جای بسی قدردانی دارد.
اینجانب ضمن تبریک روز رادیولوژی؛ از زحمات بیدریغ و تلاش های مجدانه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه در جهت تحقق سلامت جامعه تقدیر و تشکر مینمایم و از خداوند متعال برای آنان زندگی با عزت و همراه با آرامش مسئلت دارم.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه