پیام تبریک دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز بهورز

 پیام تبریک دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز بهورز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان فرارسیدن 12 شهریور " روز بهورز" را به تمامی بهورزان ارجمند دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز بهورز روز  تلاشگرانی‌ست که پیام سلامت را به دورافتاده ترین مناطق  می رسانند و همراه و همدوش لحظه به ‌لحظه مشکلات و بیماری مردم می باشند؛ بهورزانی که در مناطق محروم، رنج مضاعفی را به جان و دل خریده و ارتقای سلامت و بهداشت در حال حاضر، مرهون خدمات صادقانه این بزرگواران است.

بی شک بهورزان عزیز با توکل بر خدا و ایمانی راستین پا در رکاب مرکب تندرستی نهاده و آن را از لابه لای سنگلاخ ها، دره های عمیق، پرتگاه های خطرناک و پرپیچ و خم بیماری و ناتوانی به منزل زیبای آسایش و سلامتی رسانده و با دلی سرشار از امید، می کوشند تا زیباترین ها را بیافرینند.

بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم نظام سلامت کشور، نقشی بسیار حیاتی را در سلامت ‌جامعه‌ به عهده دارند. اکنون که کشور با بیماری منحوس کرونا ویروس دست و پنجه نرم می کند، نقش بهورزان در شناسایی بیماران مبتلا به کرونا ویروس در مناطق دورافتاده بسیار مهم و تاثیرگذار است و اجرای موفق دو مرحله غربالگری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در راستای بسیج ملی مقابله با کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مرهون ‌زحمات‌ و تلاش های‌ بهورزان‌ در کنار سایر مدافعان سلامت این دانشگاه است.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این روز به یکایک بهورزان عزیز، مدیران و مربیان مرکز آموزش بهورزی؛ از تلاش طاقت فرسای زحمتکشان این عرصه تقدیر و تشکر نموده و  برای این تلاشگران از درگاه خداوندگار هستی توفیقات روزافزون مسالت می نمایم.

دکتر نوید دانائی

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 27314
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *