پلمب واحد صنفي متخلف در شهرستان مهديشهر

 پلمب واحد صنفي متخلف در شهرستان مهديشهر

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز گذشته سه شنبه 16 ارديبهشت ماه سال جاري بازرسان واحد مهندسي بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر به اتفاق رئیس اداره اماكن نيروي انتظامي شهرستان، در راستاي اجراي گام دوم مقابله با كوويد - 19(فاصله گذاري اجتماعي ) اقدام به پلمب يك واحد نانوايي متخلف بهداشتي نمود.

قابل ذكر است با ابلاغ گام دوم مقابله با كوويد -19،فعاليت هاي واحد مهندسي بهداشت محيط اين شهرستان از جمله تشديد بازرسي ها در قالب گشت مشترك و اقدامات قانوني واحدهاي صنفي متخلف با اهتمام ويژه صورت ميپذيرد.

  • کد خبر : 25975
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *