پلمب واحد صنفي متخلف در شهرستان مهديشهر
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز گذشته سه شنبه 16 ارديبهشت ماه سال جاري بازرسان واحد مهندسي بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر به اتفاق رئیس اداره اماكن نيروي انتظامي شهرستان، در راستاي اجراي گام دوم مقابله با كوويد - 19(فاصله گذاري اجتماعي ) اقدام به پلمب يك واحد نانوايي متخلف بهداشتي نمود.
قابل ذكر است با ابلاغ گام دوم مقابله با كوويد -19،فعاليت هاي واحد مهندسي بهداشت محيط اين شهرستان از جمله تشديد بازرسي ها در قالب گشت مشترك و اقدامات قانوني واحدهاي صنفي متخلف با اهتمام ويژه صورت ميپذيرد.
لینک کوتاه خبر :