پلمب واحد صنفي متخلف در راستاي گام دوم فاصله گذاري اجتماعي در شهر شهميرزاد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه 21 ارديبهشت ماه سالجاري بازرسان واحد مهندسي بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر به اتفاق مامور اداره اماكن نيروي انتظامي شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره اصناف در قالب گشت مشترك و در راستاي اجراي گام دوم مقابله با كوويد - 19(فاصله گذاري اجتماعي ) اقدام به پلمب يك واحد نانوايي متخلف بهداشتي در شهر شهميرزاد نمود.

قابل ذكر است با ابلاغ گام دوم مقابله با كوويد -19،فعاليت هاي واحد مهندسي بهداشت محيط اين شهرستان از جمله تشديد بازرسي ها در قالب گشت مشترك و اقدامات قانوني واحدهاي صنفي متخلف با اهتمام ويژه صورت ميپذيرد.

  • کد خبر : 26017
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

پلمب واحد صنفي متخلف در راستاي گام دوم فاصله گذاري اجتماعي در شهر شهميرزاد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *