ویدیو کنفرانس معاون بهداشتی وزیر بهداشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری، دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و دکتر آسایی مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی به صورت ویدیو کنفرانس با روساهای دانشگاه های پیشرو در طرح "هر خانه یک پایگاه سلامت" گفت و گو کردند.
در این ارتباط ویدیو کنفرانسی، دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به طرح "هرخانه یک پایگاه سلامت" به عنوان یک زیرساخت مهم و اساسی در امور بهداشتی؛ مطالبی درخصوص ادامه روند اجرایی این طرح در دانشگاه های پایلوت بیان نمود.
در این جلسه پیرامون اصلاحات اجرای این طرح، گزارش اجرای این برنامه و روند اجرایی آن بحث و تبادل نظر شد.
همچنین دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گزارشی از روند اجرایی طرح "هر خانه یک پایگاه سلامت" در این دانشگاه بیان و نقطه نظرات مربوطه را بیان نمود.