هیئت ممیزه دانشگاه با حضور رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سی و هشتمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صبح امروز بیستم خرداد ماه 99 با حضور دکتر حسینی رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهجتی رئیس گروه نخبگان مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، دکتر دانائی رئیس دانشگاه و سایر اعضاء در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر حسینی رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات اعضای هیئت ممیزه، بیان داشت: سی درصد تولیدات علمی کشور توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سرارسر کشور ثبت می شوند.
در این جلسه پس از قرائت دستور جلسه، پس از بحث و تبادل نظر پیرامون دستورکار بیان شده، با ارتقای مرتبه دکتر نوید دانائی و دکتر رزیتا هدایتی از استادیاری به دانشیاری موافقت گردید.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان کسب این موفقیت را به جناب آقای دکتر نوید دانائی و سرکار خانم دکتر رزیتا هدایتی تبریک عرض نموده و برای این عزیزان توفیق روز افزون در تمام مراحل زندگی از درگاه ایزدمنان خواستار است.