همكاري دانشجويان رشته هاي مختلف با دانشكده پرستاري و مامايي در حوزه نقاهتگاه هاي بيماران كوويد- 19

همكاري دانشجويان رشته هاي مختلف با دانشكده پرستاري و مامايي در حوزه نقاهتگاه هاي بيماران كوويد- 19

 همكاري دانشجويان رشته هاي مختلف با دانشكده پرستاري و مامايي در حوزه نقاهتگاه هاي بيماران كوويد- 19

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ از زمان تاسيس و آغاز به كار نقاهتگاه هاي بيماران كوويد- 19 در مراكز تابعه دانشگاه و عليرغم تعطيلي فرآيند آموزش حضوري براي بسياري از دانشجويان؛ تعدادي از دانشجويان علاقمند در رشته هاي پرستاري، مامايي، هوشبري، اتاق عمل، پزشكي و علوم آزمايشگاهي به عنوان نيروهاي داوطلب و پس از شركت در دوره هاي آموزشي برگزار شده توسط دانشكده پرستاري و مامايي براي پوشش شيفت هاي مراقبت از بيماران در نقاهتگاه ها مشاركت نمودند.

دكتر همامي رئیس دانشکده پرستاری و مامایی ضمن اشاره به اينكه دانشجويان داوطلب، نه تنها از شهرهاي داخل استان، بلكه بعضا از مناطق ديگر نيز متعهدانه در نقاهتگاه هاي كوويد- 19 تحت پوشش دانشگاه حضور پيدا كرده و در سراسر ايام 5 هفته نخست آغاز فعاليت نقاهتگاه ها تا كنون، در تمامي شيفت ها، فعالانه به ارائه خدمت به بيماران عزيز استان سمنان پرداخته اند؛

وی نقش آموزشي تاثيرگذار اين فعاليت هاي باليني را در آينده شغلي عزيزان دانشجو، كم نظير توصيف نمود و ابراز اميدواري كرد: بركات اين خدمت خداپسندانه نيز همواره روشني بخش مسير زندگي آنان باشد.

رئيس دانشكده پرستاري و مامايي افزود: دانشجويان تحصيلات تكميلي رشته هاي مختلف پرستاري و بالاخص رشته هاي پرستاري مراقبت هاي ويژه و پرستاري اورژانس نيز در سراسر كشور فراخوان گرديده و در صف اول مراقبت از بيماران كوويد- 19 قرار دارند.

وی ضمن تقدير فراوان  از خدمات بي شائبه آنان در مراقبت  از بيماران، سلامتي و دوام توفيقات براي همه اين عزيزان را از درگاه ايزد متعال خواستار شد.

 

  • کد خبر : 25772
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *