همايش گرامیداشت سوم خرداد در شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه هفتمین روز از خرداد ماه سال جاری و به مناسبت سالروز فتح خرمشهر (3 خرداد) همايش بزرگداشت اين روز مهم با حضور حجت الاسلام دكتر فاطمي بصير امام جمعه سرخه، كردي رئيس بنياد شهيد و امور ایثارگران شهرستان و جمعي از پرسنل و رابطين شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در محل سالن آموزش اين شبكه برگزار گرديد.
در اين برنامه فاطمي بصير امام جمعه سرخه ضمن تبريك به مناسبت اين روز گرامي، در خصوص عمليات فتح خرمشهر ، فداكاري و ايثارگري رزمندگان اسلام مطالبي را بيان كرد.
وی همچنين در مورد رشادتها و از خود گذشتگيهاي سربازان در عملياتهاي مختلف دفاع مقدس كه منجر به پيروزي هاي رزمندگان دلیر ايران شد توضيحاتي را ارايه نمود و گفت: ما بايد با اعمال و رفتار خود ادامه دهنده راه اين عزيزان باشيم.
لینک کوتاه خبر :