هفتمین جلسه كميته دانشگاهي ساماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

هفتمین جلسه كميته دانشگاهي ساماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

 هفتمین جلسه كميته دانشگاهي ساماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هفتمین جلسه كميته دانشگاهي ساماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اعضاء کارگروه،روسای بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه، روسای بیمارستان های شفاء تأمین اجتماعی و خصوص سینا و دکتر شکرالهی رئیس نظام پزشکی استان سمنان در محل سال جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از زحمات همه همکاران واحدهای مختلف دانشگاه در تشخیص، مراقبت، مبارزه و درمان بیماران مبتلا بیماری های حاد تنفسی بخصوص کروناویروس جدید، گفت:با توجه به در پیش بودن موج دوم بروز بیماری ناشی از کرونا ویروس، کارکنان بهداشتی و درمانی باید نسبت به نظام مراقبت از این بیماری کاملا آگاه بوده و همه پرسنل و مدیران حوزه های مختلف دانشگاه نسبت به اقدامات حفاظتی خود جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری اقدامات لازم را انجام دهند.

دکتر دانائی گفت: روسای تمامی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه و سایر بیمارستان های سمنان، آمادگی کامل جهت تشخیص، و درمان بیماران احتمالی را داشته و امیدواریم بتوانیم با تمام توان در کنترل این بیماری قدم برداریم.

در این جلسه همچنین مصوبات کمیته برنامه ریزی دانشگاه مطرح و اعضاء کمیته در خصوص این مصوبات نظرات خود را مطرح نمودند. 

  • کد خبر : 25255
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *