نوزاد مادر مبتلا به کروناویروس در بیمارستان امیرالمومنین (ع) متولد شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نوزاد مادر مبتلا به کرونا در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان به دنیا آمد.
دکتر حسینی رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: خانم ۲۳ سالهاي که هفته ۳۷ از بارداري دوم خود را مي گذراند، با علايم گوارشي برای انجام تست كرونا معرفي و پس از انجام آزمايش تست از نظر كوويد ۱۹ مثبت اعلام شد.
رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) ادامه داد: روز جمعه نهم آبان ماه سال جاری اين خانم با درد زايمان به بيمارستان مراجعه كرده و به دليل انقباضات رحمي پس از انجام مشاوره توسط دكتر ساحره اعرابيان متخصص زنان تحت عمل سزارين قرار گرفت.
وی افزود: نوزاد متولد شده دختری با وزن ۲۵۰۰ گرم به دنيا آمد و هم اكنون حال عمومي مادر و نوزاد هر دو مطلوب است.