نظارت بر رعايت پروتكل هاي بهداشتي مقابله با كرونا در ادارات شهرستان گرمسار

 نظارت بر رعايت پروتكل هاي بهداشتي مقابله با كرونا در ادارات شهرستان گرمسار

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستاي نظارت بر رعايت پروتكل هاي بهداشي مقابله با بيماري كوويد-19 در ادارات شهرستان گرمسار، بازديد مشترك با حضور همتي معاون فرمانداري، دکتر عرب آرادانی مدير شبكه بهداشت و درمان، فرماندهي نيروي انتظامي و كارشناس مسئول بهداشت محيط از تعدادي از ادارات ( هلال احمر ، تامين اجتماعي و ...) انجام گرديد.

در اين بازديد رعايت پروتكل ها و ضوابط بهداشتي مقابله با بيماري كرونا ويروس، فاصله گذاري اجتماعي، استفاده از ماسك توسط كاركنان و مراجعين و اطلاع رساني موضوع، گندزدايي سطوح، گذاشتن محلول هاي ضدعفوني دست در ورودي ها، نصب راهنماها و اطلاعيه هاي بهداشتي در معرض ديد عموم و... مورد ارزيابي قرار گرفت و نتايج مطلوب و رضايت بخش اعلام گرديد.

  • کد خبر : 26776
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *