نشست کارشناسان بهداشت روان با ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست کارشناسان بهداشت روان با دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در این نشست دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بیان داشت: تلاش روانشناسان مراکز بر حفظ سلامت روان و روحیه کارکنان از اهمیت خاصی برخوردار است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ادامه داد: کنار آمدن با فقدان عزیزان، همواره سخت است. اما بعضی کارها به سازگاری بهتر ما و رسیدن به پذیرش کمک می کند.
سلطانی مسئول واحد بهداشت روان شهرستان سمنان هدف از تشکیل این جلسه را اعلام گزارش جامع توسط روانشناسان از ابتدای شیوع کووید 19 و تبادل نظر پیرامون استمرار ارائه خدمات بهداشت روان بیان نمود.
وی افزود: مشاوره برگزاری سوگواری بازماندگان برای متوفیان ناشی از کووید 19 از مهم ترین عناوین این نشست بود.