معاون آموزشی دانشگاه از ثبت نام غير حضوري 261 دانشجوي ورودی جدید در دانشگاه خبر داد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر كساييان معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز سال تحصيلي 1400-1399 را به اساتيد، كاركنان و دانشجويان به ویژه دانشجويان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان تبريك گفت.
معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: در سال تحصيلي جديد با توجه به شرايط فعلي جامعه و رعايت پروتكل هاي بهداشتي بسترهاي مناسبي برای ثبت نام به صورت غير حضوري تعداد 261 دانشجوي جديدالورود در دانشگاه فراهم شد.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان هم اكنون با اشتغال 3287 نفر دانشجو در سي و هفت رشته تحصيلي در مقاطع كارشناسي،كارشناسي ارشد، Ph.D ، دكتراي حرفه اي ( پزشكي ،دندان پزشكي ) و دستيار تخصصي باليني، سال تحصيلي جديد را شروع كرد.
دکتر کساییان گفت: در اين راستا ضمن تشكر از تمامی اساتيد، مسئولين و كاركنان كه درخصوص آموزش مجازي زحمت كشيدند، لازم است با ايجاد زير ساخت هاي مناسب و تلاش اساتيد و همكاران گرامي با برگزاري كلاس هاي آموزشي مجازي محيطي امن برای آموزش دانشجويان عزيز فراهم نماييم.
وی خاطر نشان كرد: اميدواريم با تلاش و همّت والاي دانشجويان عزيز، عزم راسخ اعضاي هيئت علمي برجسته و كاركنان خدوم، شاهد ارتقاء سلامت جامعه باشيم.