مدیر درمان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ طی حکمی از سوی دکتر پهلوان، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علیرضا مصاحبه پزشک عمومی بیمارستان ولایت به عنوان مدیر درمان این بیمارستان منصوب گردید و از تاریخ 17 مرداد ماه در پست مدیر درمان بیمارستان ولایت فعالیت خود را آغاز نمود.

دکتر مصاحبه در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه و بیمارستان به جهت اعتماد و انتصاب وی در این مسئولیت حساس بیمارستانی، در سخنانی اظهار داشت: امیدوارم به یاری خداوند متعال و راهنمایی های ریاست و دیگر مسئولین بیمارستان بتوانم در این مسئولیت خدمات مفید و رضایت بخش ارائه نمایم. 

  • کد خبر : 32846
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *