كنفرانس هاي : تغذيه صحيح در ورزشكاران در گروه هاي ويژه و فوريت هاي مامايي بصورت مجازي برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر مولايي مدير مركزآموزش مداوم دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: كنفرانس هاي " تغذيه صحيح در ورزشكاران در گروه هاي ويژه" در تاريخ 9/17/ 1399 و همچنين كنفرانس"فوريت هاي مامايي" در تاريخ 1399/9/18 ساعت 00 / 09 الي 00 / 12 بصورت وبينار با شركت 150 نفر جهت هر وبینار از سراسر كشور برگزار گرديد.
سخنرانان اين كنفرانسها، دكتر سياوش بابا جعفري اسفندآباد ، دكتر مريم نظري ، دكتر حديث صبورو كنفرانس مامايي: دكتر ساهره اعرابيان، دكتر ساتينيك درزي، دكتر نجمه فائز، دكتر اعظم آذرگون، دكتر صنم مرادان و محبوبه نيك انديش بوده اند.
وی افزود: گروه هدف اين كنفرانس،پزشكان عمومي، علوم تغذيه ، علوم و صنايع غذايي و... و گروه هدف كنفرانس مامايي : متخصصين زنان و زايمان، پزشكان عمومي،مامايي و ....بوده و اين دوره 3 امتياز بازآموزي دارد.