كميته برون بخشي رهگيري، مراقبت، پايش و نظارت تيم هاي اجرایی طرح شهید سلیمانی سرخه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه24 آذر ماه 99، كميته برون بخشي رهگيري ،مراقبت، پايش و نظارت تيم هاي مراقبتي و نظارتي در راستاي عملياتي نمودن اجراي طرح محله محور سردار شهيد حاج قاسم سليماني شهرستان سرخه با حضور اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، نمايندگان شهرداري، هلال احمر، بسيج و نيروي انتظامي در دفتر مديريت شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه برگزار گرديد.
در ابتداي جلسه اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن خير مقدم بيان كرد هدف از برگزاري اين جلسات هم افزايي و دريافت پيشنهادات ،نظرات و طرح ها است و در ادامه گزارشي از اجراي برنامه ارائه نمود.پس از ايشان ساير اعضاي جلسه گزارش كار،پيشنهادات و ديدگاههاي خود را مطرح نمودند.
لینک کوتاه خبر :