كارگروه فرهنگي، اجتماعي، سلامت، بانوان و خانواده شهرستان گرمسار برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه نوزدهمین روز از خرداد ماه سال جاری، كارگروه فرهنگي، اجتماعي، سلامت، بانوان و خانواده شهرستان گرمسار در خصوص گسترش و اجرای برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت با حضور همتي معاون فرمانداري، دكتر عرب اراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان ، روساي دستگاه هاي اجرايي و نمايندگانی از انجمن هاي مردم نهاد در سالن اجتماعات فرمانداري شهرستان گرمسار برگزار شد.
در اين جلسه دكتر عرب آراداني بيان نمود كه سلامت حق و مسئوليت همگاني است و ارتقاء سلامت با مشاركت عموم مردم و ساير دستگاههاي اجرايي محقق مي شود. برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت به منظور مشاركت مردم در تأمين، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه اجرا مي شود. در اين برنامه در هر خانواده يك نفر به عنوان سفير سلامت آموزش ديده و براي مراقبت از سلامت خود، خانواده و جامعه توانمند مي شود.
در ادامه این جلسه مرتضي مسئول آموزش شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در مورد روند اجرايي برنامه و انتظارات از دستگاه هاي اجرايي در خصوص اجراي هر چه بهتر برنامه مطالبي را ارائه نمود.