قدردانی مقام عالي وزارت بهداشت در راستاي نظارت بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي در ايام سوگواري آقا اباعبدالله الحسين (ع)

قدردانی مقام عالي وزارت بهداشت در راستاي نظارت بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي در ايام سوگواري آقا اباعبدالله الحسين (ع)

 قدردانی مقام عالي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستاي نظارت بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي در ايام سوگواري آقا اباعبدالله ا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛  دكتر نمكي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در نامه هایی جداگانه از استاندارهای کشور و همچنین از تمامي روساي دانشگاه ها، اعضای هيات رئيسه و كاركنان سراسر كشور در راستاي نظارت بر اجراي پروتكل هاي بهداشتي مقابله با بيماري كوويد-19 در ايام سوگواري آقا اباعبدالله الحسين (ع) قدرداني نمود.

متن نامه خطاب به استاندار سمنان به شرح زیر است: 

جناب آقای آشناگر استاندار محترم سمنان

با سلام و احترام؛

ضمن آرزوی قبولی عزاداری های جنابعالی در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و و یاران باوفایش، صمیمانه از همراهی، همدلی و مدیریت جنابعالی از نخستین روزهای ابتلا به بیماری کرونا در کمیته استانی مدیریت بیماری کرونا بخصوص در ایام عزای حسینی و در راستای اجرای شیوه نامه های بهداشتی، مراتب سپاس خود و همکارانم را تقدیم می دارم. توفیق و تندرستی جنابعالی و کلیه همکاران ارجمندتان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

متن نامه خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر نوید دانائی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

با سلام و احترام؛

ضمن آرزوی قبولی عزاداری های جنابعالی، مدیران و کارمندان آن دانشگاه در سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفایش، بدینوسیله از زحمات شبانه روزی جنابعالی، هیئت رئیسه محترم و همکاران ارجمندتان در مدیریت بیماری کووید 19 بخصوص در ایام برگزاری مراسم عزای حسینی و با نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی قدردانی می شود. توفیق و تندرستی جنابعالی و کلیه همکاران ارجمندتان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

 

  • کد خبر : 27332
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *