قدردانی مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مدیریت کاهش خطر بلایا از معاونت بهداشتی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مدیریت کاهش خطر بلایا، در نامهای از زحمات دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه و همکاران حوزه مدیریت کاهش خطر بلایا در راستای تهیه و تولید محتوی آموزشی کووید 19 قدردانی نمود.
در این نامه آمده است:
جناب آقاي دكتر جعفر جندقي
معاون محترم بهداشت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان
با سلام واحترام،
با توجه به تهیه و تولید سه موشن گرافی با عناوین "نکات ایمنی در مورد ضد عفونی تلفن همراه "، "نکات ایمنی نگهداری مواد ضد عفونی کننده در خودرو"، "پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در زمان وقوع زلزله " با همکاری دفتر مدیریت خطر بلایا و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از زحمات و فعالیت های ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمند در معاونت بهداشت در تهیه و تولید این محتوا آموزشی سودمند تقدیر و تشکر می گردد.توفیق، عزت و سربلندی همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.