قدردانی مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر از هيئت مديره انجمن توسعه و آباداني این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 21 مرداد سال 99، جلسه تقدير و تشكر از اعضاي هيات مديره انجمن توسعه و آباداني مهديشهر و مديريت موسسه آواي آرامش با حضور دكتر منتظري مدير شبكه بهدشات و درمان شهرستان مهديشهر، فاني كارشناس واحد مبارزه با بيماري ها و فيروزجنگ كارشناس بهداشت محيط برگزار شد.
در اين جلسه دكتر منتظري ضمن قدرداني از فعاليت انجمن توسعه و آباداني مهديشهر و موسسه آواي آرامش در دوران شيوع كرونا ويروس، گفت: همكاري و همدلي مردم، خيرين و سمن ها در پيشگيري از شيوع كرونا دوشادوش كادر بهداشت و درمان كشور بسيار ستودني بوده و قابل تحسين مي باشد.
مدير شبكه بهدشات و درمان شهرستان مهديشهر ادامه داد: اينجانب به نمايندگي از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان مهديشهر، از زحمات بي شائبه تيم مديريتي و اجرايي آن مجموعه محترم كه بي ترديد شوق خدمت و ارتقا سلامت مردم از اهم اهداف شما مي باشد صميمانه تشكر مي نمايم و اميدوارم با حمايت و همراهي خيرين دلسوز و با همدلي و وفاق بتوانيم شرايط حساس كنوني را با موفقيت پشت سر نهاده و بر اين ويروس منحوس غلبه نماييم .
در ادامه با تقديم لوح سپاس از زحمات انجمن محترم توسعه و آباداني قدردانی شد.