قدردانی سپاه پاسداران شهرستان دامغان از مدافعان سلامت این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته بسيج، سپاه پاسداران شهرستان دامغان با هدف قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، اولين برنامه هفته بسيج را با همكاري حوزه مقاومت كوثر - الهادي و امام خميني(ره) با اجراي سرود و تقدير از تعدادي از پرستاران در بيمارستان ولايت برگزار نمودند.
اين مراسم كه با حضور مدير داخلي بيمارستان و تعدادي از مسئولين و كاركنان بيمارستان با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي برگزار شد، سرهنگ مدرسي جانشين فرماندهي سپاه پاسداران شهرستان دامغان ضمن گراميداشت و تبريك هفته بسيج؛ از زحمات رياست و كاركنان بيمارستان ولايت به عنوان مدافعان سلامت شهرستان دامغان قدردانی نمود.
سرهنگ مدرسي آمادگي سپاه پاسداران شهرستان دامغان برای همكاري با کادر درمانی را اعلام و بیان داشت: به دليل موضوع ويروس كوويد 19 سپاه پاسداران شهرستان دامغان به جهت رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، امسال برنامه هاي خود در هفته بسيج را بسيار محدود نموده است.