قدردانی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان

 قدردانی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان از حوزه سلامت استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ رحیم یونسی زرینی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان با ارسال تقدیر نامه ای خطاب به دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زحمات مدافعان سلامت استان سمنان قدردانی کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

دکتر نوید دانائی 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

سلام علیکم؛

با دیگر مردم شریف ایران نظاره گر تلاش های ایثارگرانه و از خود گذشتگی پزشکان، پرستاران، کمک بهیاران و همه عزیزان حوزه بهداشت و درمان که در این شرایط دشوار، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده اند می باشد. این از خودگذشتگی و جانفشانی جلوه ای ناب و بی نظیر از احسان و نیکوکاری را در این ایام رقم زده است. درودی خالصانه به محضر شما که مظهر مهر هستید.

اینجانب به نمایندگی از قضات و کارکنان سازمانی قضایی نیروهای مسلح استان سمنان از همه شما عزیزان تقدیر و تشکر نموده و اطمینان دارم که ملت شریف ایران قدردان زحمات و تلاش های ایثارگرانه شما بوده و پاداش الهی نیز قطعا شامل حال شما خواهد شد. از خداوند متعال برای شما خادمان ملت و سرمایه های بی نظیر و عظیم کشور، عزت، عافیت، سربلندی و عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

 

رحیم یونسی زرینی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان

  • کد خبر : 26053
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *