قدردانی جمعی از مسئولین شهرستان سرخه از پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهدای سرخه

 قدردانی جمعی از مسئولین شهرستان سرخه از پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهدای سرخه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه چهاردهم تیر ماه سال جاری حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه، مویدی زاده فرماندار و قیومی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با حضور در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با اهدای لوح تقدیر از دکتر الهه سعیدی راد پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهدای سرخه قدردانی کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه با ارج نهادن زحمات و خدمات مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا ویروس، بیان داشت: پس از انقلاب اسلامی و به همت مسئولین به ویژه مسئولین حوزه بهداشت و درمان عدالت در سلامت و ارائه خدمات مطلوب به بیماران حتی در مناطق دور دست و محروم انجام می شود.

مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه ضمن قدردانی از کادر بهداشتی درمانی در دوران شیوع کرونا ویروس، گفت: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس با از خود گذشتگی و ایثار به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خدمت رسانی کردند و امیدوارم مردم عزیز نیز با رعایت اصول بهداشتی در کنترل و مدیریت این بیماران مسئولین حوزه سلامت را همراهی نمایند.

در پایان اسکندری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه از توجه و حضور مسئولین شهرستان سرخه به حوزه سلامت این شهرستان قدردانی کرد و ادامه داد: هر خدمتی که از جانب این حوزه به مردم شریف شهرستان سرخه ارائه می شود، وظیفه و مسئولیت ماست و امیدوارم این زحمات باقیات و صالحات در دنیا و آخرت ما باشد.

گفتنی است: در این مراسم از اروانه پرستار مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

  • کد خبر : 26593
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *