قدردانی امام جمعه شهرستان دامغان از دست اندرکاران بهداشت و درمان و مدافعان سلامت
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبههای نخستین نماز جمعه این شهرستان در سال جاری که با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی از سوی نمازگزاران و با تمهیدات گسترده اندیشیده شده در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، از ماهها تلاش مدیریت بهداشت و درمان و کادر بهداشتی، پزشکی و پرستاری این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا، همکاری مردم و خیران در این زمینه قدردانی کرد.
وی همچنین از اقدامات انجام شده از سوی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در راستای یشگیری از شیوع بیماری سالک در مناطق روستایی دامغان قدردانی نمود و بر همکاری و هم افزایی سایر نهاد ها و ادارات مرتبط درمقابله با سالک تأکید کرد.