قدردانی اعضای شورای اسلامی شهر سمنان از رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با چاپ پیام قدردانی در روزنامه سیاسی و اجتماعی "بیان مردم" از دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و کارکنان خدوم پزشکی و پرستاری این دانشگاه قدردانی نمودند.
متن این پیام به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر دانائی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه جنابعالی و همکاران محترم و پرسنل خدوم پزشکی و پرستاری در تحقق اهداف سلامت عمومی به ویژه در مبارزه با کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقدیر و سپاسگزاری می شود. امیدواریم این زحمات بی شائبه مقبول درگاه احدیت و مورد رضایت شهروندان عزیز واقع شود.
اعضای شورای اسلامی شهر سمنان