قدردانی از تیم ویزیت در منزل مرکز خدمات جامع سلامت جعفرآبادی شهمیرزاد

 قدردانی از تیم ویزیت در منزل مرکز خدمات جامع سلامت جعفرآبادی شهمیرزاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ خانواده شهاب الدین با ارسال نامه‌ای خطاب به دکتر نوید دانائی رئیس دنشگاه علوم پزشکی استان سمنان از خدمات مطلوب و رفتار شایسته تیم ویزیت در منزل مرکز خدمات جامع سلامت جعفرآبادی شهمیرزاد برای رسیدگی مطلوب به بیمارشان قدردانی کردند.

متن پیام تقدیر به شرح زیر می باشد:

باسلام و درود فراوان؛

جناب آقای دکتر نوید دانائی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

در ابتدا از تلاش شبانه روزی حضرتعالی و خدمات مطلوب مدافعان سلامت در راه حفظ و ارتقاء سلامت جامعه به ویژه در دوران مبارزه با بیماری کرونا ویروس قدردانی می نماییم و همچنین بدین‌وسیله از خدمات مطلوب کادر بهداشتی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی جعفرآبادی (خانم ها دکتر ندا تبیانیان مسئول و پزشک خانواده، دکتر گیتی رضائی شهمیزادی پزشک، زهرا جعفری پرستار و سحر احمدی کمرودی ماما و آقای جواد کیقبادی مسئول امور عمومی) و از حضور تیم (هوم کر) در منزل ما برای ویزیت و بررسی وضعیت سلامت همسرم صمیمانه قدردانی می کنیم. از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و بهروزی شما و کارکنان خدوم حوزه سلامت را در تمامی عرصه های زندگی خواستارم.

 

  • کد خبر : 30995
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *