قدرداني از كارشناسان مامايي شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 16 ارديبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت روز جهاني ماما (5 مي ) مراسمي برای قدرداني از ماماهاي شاغل در مراكز جامع خدمات سلامت تحت پوشش شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با حضور اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان این شهرستان در دفتر مديريت برگزار شد.
در اين مراسم اسكندري مدير شبكه هداشت و درمان شهرستان سرخه از فداكاري هاي شبانه روزي و زحمات بي شائبه ماماها در عرصه سلامت و بهداشت به ویژه سلامت مادر و كودك و همچنين نقش مهم آن ها در پيشگيري و تشخيص بيماري جديد كوويد 19 در بحران هاي اخير تقدير و تشكر و با اهداء شاخه گل از خدمات اين عزيزان قدرداني كرد.
لینک کوتاه خبر :