قدرداني از كارشناسان مامايي شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

 قدرداني از كارشناسان مامايي شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 16 ارديبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت روز جهاني ماما (5 مي ) مراسمي برای قدرداني از ماماهاي شاغل در مراكز جامع خدمات سلامت تحت پوشش شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با حضور اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان این شهرستان در دفتر مديريت برگزار شد. 

در اين مراسم اسكندري مدير شبكه هداشت و درمان شهرستان سرخه از فداكاري هاي شبانه روزي و زحمات بي شائبه ماماها در عرصه سلامت و بهداشت به ویژه سلامت مادر و كودك و همچنين نقش مهم آن ها در پيشگيري و تشخيص بيماري جديد كوويد 19 در بحران هاي اخير تقدير و تشكر و با اهداء شاخه گل از خدمات اين عزيزان قدرداني  كرد.

  • کد خبر : 25976
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *