عزادارن حسینی از برنامه های آموزشی بهداشتی بهره مند شدند

 عزادارن حسینی از برنامه های آموزشی بهداشتی بهره مند شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ درپی اعزام تیم بهداشتی در دهه اول محرم از سوی مرکز بهداشت شهرستان سمنان، کارشناسان و مراقبین سلامت تا پاسی از شب را صرف آموزش نکات بهداشتی در مساجد و تکایا نمودند.

کارشناسان و مراقبین سلامت ضمن حضور و مشارکت در عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، بر استفاده از ماسک و نقش آن در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ویروس تاکید و ضمن تحویل ماسک به افراد فاقد ماسک، ضدعفونی کردن دست ها، میکروفون ها و زنجیرها؛ به یادآوری نکات بهداشتی به مسئولین هیئت امنا، تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی و پخش بروشورهای بهداشتی پرداختند.

گفتنی است: اعضای این تیم عضو کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان سمنان بودند.

  • کد خبر : 27328
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *