شروع كلاس هاي آموزشی حضوري دانشجويان دكتري تخصصي پرستاري

 شروع كلاس هاي آموزشی حضوري دانشجويان دكتري تخصصي پرستاري

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ كلاس هاي آموزشی حضوري دانشجويان دكتري تخصصي پرستاري آغاز شد.

بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان تداوم فعاليت هاي آموزشي و تحقيقاتي دانشجويان تحصيلات تكميلي با اولويت دانشجويان دكتري تخصصي(PhD) ، دانشكده پرستاري و مامايي و با توجه به تشكيل كميته ايمني ويروس كرونا، تجهيز كلاس درس، رعايت اصول حفاظت فردي و فاصله گذاري اجتماعي مناسب، كلاس هاي حضوري دانشجويان مقطع دكتري تخصصي از روز دو شنبه 15 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

رئيس دانشكده پرستاري و مامايي دانشگاه ادامه داد: کلاس ها در سه روز هفته در دو مقطع صبح و بعد از ظهر تداوم خواهد داشت.

وی افزود: برگزاري كلاس هاي دانشجويان دكتري با تصويب شوراي تحصيلات تكميلي دانشكده و موافقت اساتيد و دانشجوياني كه كلاس داشتند انجام شده است و بديهي است تداوم برگزاري كلاس هاي حضوري منوط به پيشنهادات ستاد پيشگيري كرونا ويروس دانشگاه علوم پزشکي استان سمنان خواهد بود.

 

  • کد خبر : 25950
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *