آشناگر استاندار سمنان در آیین ویدئوکنفرانسی تجلیل از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

شخصا از وضعیت خدمات رسانی مراکز بهداشتی و درمانی استان رضایت دارم

 شخصا از وضعیت خدمات رسانی مراکز بهداشتی و درمانی استان رضایت دارم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز گذشته علیرضا آشناگر استاندار در آیین ویدئوکنفرانسی تجلیل از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گفت: 

شخصا از وضعیت خدمات رسانی مراکز بهداشتی و درمانی استان رضایت دارم

آشناگر افزود: لازم می دانم از مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر مجموعه ی کادر بهداشت و درمان استان  در دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی سمنان و شاهرود بواسطه ی اقدامات خالصانه و متعهدانه ی فراوانشان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.‌ 

 
استاندار سمنان ادامه داد:  همزمان با شیوع کرونا در اسفند سال گذشته ، استان سمنان بواسطه ی قرار گرفتن در دو کریدور اصلی شب به غرب و شمال به جنوب  و نیز همسایگی با ۸ استان بزرگ کشور به شدت در معرض تهدید شیوع این ویروس قرار گرفت و علی رغم آنکه در ابتدای بحران کرونا همه ی ما به نوعی غافلگیر شیوع ویروس شدیم اما به سرعت بر این بیماری اشراف پیدا نموده و با همت روسای دانشگاه های علوم‌پزشکی شاهرود و سمنان و زحمات کادر بهداشت و درمان موفق شدیم تا روند صعودی این بیماری را متوقف و خوشبختانه بر اساس آخرین اعلام ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا شاهد سیر نزولی و روند کاهشی این بیماری در سطح استان باشیم.‌
 
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: علی رغم آنکه مشکلاتی در برخی مراکز درمانی استان وجود دارد اما باید به این نکته نیز توجه نمود که کشور ما در معرض ناجوانمردانه ترین تحریم ها قرار دارد و با تمام محدودیت هایی که حتی برای تبادل پول ، خرید دارو و تامین واکسن به انجام رسیده است اما همچنان کادر بهداشتی و درمانی کشور و استان ما بصورت خستگی ناپذیر و مجاهدانه تلاش می نماید تا با فائق آمدن بر این بیماری ، بار دیگر شادی و نشاط را میهمان قلبهای ایرانیان نماید.
 
استاندار سمنان ادامه داد: خوشبختانه در بحث مبارزه با کرونا جدای از کادر بهداشت و درمان ، تمامی عزیزانمان در بسیج ، سپاه ، ارتش ، نیروهای نظامی و انتطامی ، خیران ، صنعتگران و ... پای کار آمده و از هیچ کوششی دریغ ننمودند و باید بصورت ویژه از همکاری اصناف ، بازاریان و صاحبان مشاغل خرد و کلان بواسطه ی همراهی و همکاری با تصمیمات ستاد کرونا قدردانی و تشکر نمود.‌
 
علیرضا آشناگر استاندار سمنان در پایان افزود: تجربه ی تاریخی ما نشان داده است که بیماری ها با هر درجه از اسیب و خطر به پایان می رسند و انچه ماندگار است لطف خدا و تلاش انسانها برای نجات جان همنوع و محبت به یکدیگر می باشد و وقتی جوانان متعهد و متخصص کادر بهداشت و درمان با هزاران آرزوی موجود در سر ، بدون هیچ چشمداشت و صرفا برای رضای خدا و انجام وظیفه در کنار تخت بیماران کرونایی حاضر شده و خدمات رسانی می کنند ، چیزی نیست که از چشم‌مردم و نگاه مهربان خدای منّان دور باشد .‌
 
 
 
  • کد خبر : 28790
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *