سی و ششمین جلسه کمیته مبارزه با بیماری کرونا ویروس در مرکز بهداشت شهرستان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان، در سی و ششمین جلسه کمیته کرونا شرکت کردند.
این جلسه با حضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان و مسئولین واحدهای ستادی، در سالن سلامت مرکز بهداشت برگزار و در امتداد جلسات قبلی، مصوبات مرور و برنامه ریزی های لازم پیرامون پیگیری ها، غربالگری، نظارت بر مراکز خدمات جامع سلامت و سامانه سیب صورت گرفت.
لینک کوتاه خبر :