ساخت واحدهای مسکونی جهت سیل زدگان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ طی نامه ای محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از دکتر دانائی رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به سیل زدگان قدردانی کرد.
در این نامه آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای دکتر نوید دانائی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
سلام علیکم؛
توفیق خدمت رسانی به محرومان، آسیب دیدگان و نیازمندان نعمتی است گرانبها و ارزشمند که پروردگار متعال به بندگان مخلص و از خود گذشته خویش اعطا می نماید از این که در پرتو الطاف الهی، حضرتعالی و پرسنل بزرگوار آن مجموعه در سال گذشته بابت کمک ساخت 9 واحد مسکونی جهت سیل زدگان با انعقاد تفاهم نامه و واریز مبلغ 400 میلیون ریال تلاش نموده و این نیت خیر را ارج نهاده و از خداوند منان برای جنابعالی و سایر همکاران، توفیقات روزافزون و عمری با برکت و سرشار از موفقیت را مسئلت نمایم. شایسته است که در این فرصت، همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را بایت اقدامات ارزشمند و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت در طول چند ماهه اخیر برای پیشگیری، درمان و کنترل کرونا ویروس در سطح استان اعلام نماییم.
محسن مسعودیان راد
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان