ریاست مرکز بهداشت شهرستان سمنان از خدمات سی ساله دکتر برزگر قدردانی کرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ از خدمات 30 ساله دکتر برزگر دندانپزشک مرکز بهداشت شهرستان سمنان قدردانی شد.
دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان از زحمات چندین ساله دکتر برزگر قدردانی و گفت: زحمات شما در دوره قبل و شیوع کرونا و در شرایط سخت، بسیار قابل تقدیر است. از درگاه خداوند برای جنابعالی و خانواده محترم توفیق و سربلندی را آرزودارم.
علوی فر رئیس امور عمومی مرکز بهداشت و دکتر مومنی دندانپزشک نیز ارادت خود را نسبت به همکار بازنشسته دکتر برزگر بیان و دکتر برزگر نیز ضمن تشکر از رئیس و کارکنان مرکز بهداشت به پاس آشنایی و همکاری باوی خاطراتی را از بدو استخدام در واحدهای کاری خود بیان نمود.
در شرایط کرونا و فاصله گذاری اجتماعی لوح تقدیر توسط دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان تقدیم وی شد.