دکتر فریور مسئول دبیرخانه کنترل کرونا و مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه:
رضایتمندی كارشناسان مركز مديريت شبكه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از شرایط مرکز منتخب کووید19 شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر فریور مسئول دبیرخانه کنترل کرونا و مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، گفت: روز چهارشنبه پنج آذر ماه سال 99، كارشناسان مركز مديريت شبكه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي (دکتر ابراهیمی، کوشا، باقرنژاد و مهندس قلعه ای) از مراكز منتخب كوويد 19 شهرستان آرادان ( مراکز خدمات جامع سلامت آرادان و داورآباد) بازدید بعمل آورده و رعایت استانداردها و تجهیزات موردنیاز، نیروی انسانی و استفاده از وسایل حفاظتی، وضعیت پذیرش و نمونه گیری از بیماران، ثبت اطلاعات در سامانه سیب و اجرای دقیق دستورعمل ها و پروتکلهای ابلاغی را مورد پایش قرار دادند و از عملكرد دانشگاه و شهرستان در اين خصوص رضايت کامل داشتند.
دکتر فریور افزود: گروه پایش و ارزیابی عملکرد وزارت متبوع ضمن تشکر از زحمات همکاران در خصوص راه اندازی و رعایت استانداردها و ارائه خدمات مناسب به بیماران بر ادامه روند کار و تلاش درجهت تامین اعتبار و جداسازی کامل مراکز منتخب به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات تاکید نمودند.
مسئول دبیرخانه کنترل کرونا دانشگاه ادامه داد: بي ترديد در شرايط حساس همه گيري بيماري كرونا هر قدمي كه براي تامين، حفظ و ارتقاي سلامت جامعه برداشته مي شود بر ذهن بيدار و قاموس ماندگار تاريخ جاودانه خواهد شد. در این راستا از زحمات همکاران شهرستان آرادان تقدیر بعمل آمد.