ديدار فرمانده بسيج ادارات و كارگري سپاه پاسداران شهرستان گرمسار با مدیر شبكه بهداشت و درمان این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه سوم شهريور ماه 99 به مناسبت روز پزشك سرهنگ صبوري فرمانده بسيج ادارات و كارگري سپاه پاسداران شهرستان گرمسار با حضور در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار روز پزشك را به دكتر عرب آراداني مدير اين شبكه تبریک گفت.
سرهنگ صبوري فرمانده بسيج ادارات و كارگري سپاه پاسداران شهرستان گرمسار از زحمات شبانه روزي كادر بهداشت و درمان، فداكاري، رشادت، بردباري، مداواي بيماران و مبارزه با ويروس منحوس كرونا تقدير و تشكر نمود.
دكتر عرب آراداني نیز ضمن بيان نحوه چگونگي ارائه خدمات بهداشتي و درماني مراكز و مبارزه با كرونا در راستاي اجراي پروتكل ها، از حضور و توجه وي به حوزه سلامت قدرداني کرد.