ديدار فرمانده بسيج ادارات و كارگري سپاه پاسداران شهرستان گرمسار با مدیر شبكه بهداشت و درمان این شهرستان

ديدار فرمانده بسيج ادارات و كارگري سپاه پاسداران شهرستان گرمسار با مدیر شبكه بهداشت و درمان این شهرستان

 ديدار فرمانده بسيج ادارات و كارگري سپاه پاسداران شهرستان گرمسار با مدیر شبكه بهداشت و درمان این شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه سوم شهريور ماه 99 به مناسبت روز پزشك سرهنگ صبوري فرمانده بسيج ادارات و كارگري سپاه پاسداران شهرستان گرمسار با حضور در شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار روز پزشك را به دكتر عرب آراداني مدير اين شبكه  تبریک گفت.

سرهنگ صبوري فرمانده بسيج ادارات و كارگري سپاه پاسداران شهرستان گرمسار از زحمات شبانه روزي كادر بهداشت و درمان، فداكاري، رشادت، بردباري، مداواي بيماران و مبارزه با ويروس منحوس كرونا تقدير و تشكر نمود.

دكتر عرب آراداني نیز ضمن بيان نحوه چگونگي ارائه خدمات بهداشتي و درماني مراكز و مبارزه با كرونا در راستاي اجراي پروتكل ها، از حضور و توجه وي به حوزه سلامت قدرداني کرد.

  • کد خبر : 27277
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *