در مراسم بزرگداشت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولين نماز جمعه در كشور، از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه تقدیر شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز جمعه مورخ 3 مرداد ماه سال99، مراسم بزرگداشت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولين نماز جمعه در كشور با حضور حجت الاسلام دكتر فاطمي بصير امام جمعه شهرستان سرخه،حاج شيخ محمود نطنزي امام جمعه موقت شهرستان،مويدي زاده فرماندار شهرستان،نطنزي شهردار سرخه،،خانواده هاي معزز شهدا،روحانيت معظم ،مديران اجرايي شهرستان سرخه و خادمامان نماز جمعه در محل مصلي نماز جمعه "حسينيه شهدا"سرخه برگزار گرديد.
در اين مراسم از خانواده معزز شهيد مدافع سلامت شهيد اكبر ناظري پور،مديران همكار در طرح مواسات و همچنين اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه كه با ستاد نماز جمعه و دفتر امام جمعه همكاري فعال داشته اند از سوي ستاد نماز جمعه سرخه تجليل و تقدير به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :