در كنفرانسهاي برگزارشده 23 لغايت 25 آذر ماه 99 مركز آموزش مداوم دانشگاه 450 نفر از مشمولين كل كشور شركت كردند

در كنفرانسهاي برگزارشده 23 لغايت 25 آذر ماه 99 مركز آموزش مداوم دانشگاه 450 نفر از مشمولين كل كشور شركت كردند

 در كنفرانسهاي برگزارشده 23 لغايت 25 آذر ماه 99 مركز آموزش مداوم دانشگاه 450 نفر از مشمولين كل كشور شركت كردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر مولايي مدير مركز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: كنفرانسهاي " رژيم غذايي صحيح در قبل، حين و بعد از ورزش" درتاريخ 9/23/ 1399 و " تجزيه و تحليل نمونه زباني: رويكردها، روشها و نتايج" 1399/9/24 و همچنين "ارزيابي سلامت جنين " 1399/9/25 ساعت 00 / 09الي00 /12  بصورت وبينار با شركت  هركدام 150 نفر از كل كشور برگزار گرديد. سخنرانان اين كنفرانس دكتر حسين حاجيان فر، دكتر مژگان اسدي و دكتر معصومه سلماني ، دكتر شهرزاد آقا عمو،  دكتر محمد نضير همتيان ،دكتر مژگان رحمانيان و محبوبه نيك انديش بوده اند.

وی افزود: گروه هدف اين كنفرانس،پزشكان عمومي، علوم تغذيه ، علوم و صنايع غذايي، گفتار درماني، متخصصين زنان و زايمان، مامايي و ... بوده و اين دوره 3 امتياز بازآموزي دارد.

  • کد خبر : 28788
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *