حضور مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در مركز خدمات جامع سلامت شهيد صفري
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دوم ارديبهشت ماه سال جاری به مناسبت دومين روز هفته سلامت كه با عنوان "پزشكان، پرستاران و خانواده نظام سلامت در مقابله با كرونا" نامگذاري شده است؛ دكتر عرب آراداني به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي و چوزوكلي مسئول گسترش اين شبكه از مركز خدمات جامع سلامت شهيد صفري بازديد نمودند.
در اين بازديد مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تبريك هفته سلامت، از زحمات و تلاش هاي خستگي ناپذير اين عزيزان در رسيدگي و پيشگيري عموم مردم به بيماري ها تقدير و تشكر و موارد مهمي را برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعين يادآوري كردند.
لینک کوتاه خبر :