حضور مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه هجدهم شهريورماه 99 دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه با دكتر لادن رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرمسار دیدار کرد.
در این نشست با توجه به آغاز سال تحصيلي جديد دانشجويان، در راستای امور بهداشتي و اجراي رعايت پروتكل هاي مبارزه با بيماري ويروس منحوس كرونا گفتوگو و تبادل نظر نمودند.
در اين ديدار دكتر لادن پیرامون ايجاد بستر فضاي مجازي مرتبط با تحصيل دانشجويان و جهت كاستن از حضور و تردد دانشجويان و اقدامات لازم براي رشته پرستاري اين دانشگاه مطالبي را بيان و دكتر عرب آراداني از اجراي پروتكل های ابلاغی از سوی ستاد ملي مبارزه با بيماري ويروس منحوس كرونا توسط اين دانشگاه براي دانشجويان و كارمندان تقدير و تشكر و مواردي مهمي را يادآوري کرد.