حضور تیم مراقبتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان در پلیس راهور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ تیم مراقبتی مرکز بهداشت شهرستان سمنان در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عازم پلیس راهور شد.
این تیم در 2 روز از صبحگاه روزهای دوشنبه و سه شنبه دوم و سوم دیماه ضمن حضور در محل اعزام سربازان نظام وظیفه اقدامات لازم را مبنی بر تحویل ماسک، آموزش بهداشت و دستورعمل های بهداشتی، اندازه گیری درجه حرارت و اکسیژن خون و نیز رعایت بهداشت در خوابگاه ها و محل های آموزشی انجام دادند.
لازم به ذکر اس: تعداد سربازان مراقبت شده 250 نفر بودند.
لینک کوتاه خبر :