جلسه هم اندیشی مدیریت نقاهتگاه کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 جلسه هم اندیشی مدیریت نقاهتگاه کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

نقش موثر نقاهتگاه‌های کرونا در قطع زنجیره انتقال بیماری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه 23 اسفند 99 جلسه هم اندیشی مدیریت نقاهتگاه کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با حضور دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، دبیر ستاد کرونای دانشگاه، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و دکتر غراوی پزشک مسئول نقاهتگاه دانشگاه در سالن جلسات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد.

دکتر اطهری مدیر حوادث و فویت های پزشکی دانشگاه اظهار کرد: قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در نقاهتگاه‌ها با قطع تماس بیماران با افراد سالم جامعه نقش بسیار موثری در کاهش موارد ابتلا و قطع زنجیره انتقال بیماری خواهد داشت.

شایان ذکر است: در این جلسه کارشناسان معاونت بهداشتی، معاونت آموزشی، اداره پرستاری و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز حضور داشتند.

  • کد خبر : 31037
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *