جلسه همکاری نیروهای طلبه جهادی با مرکز بهداشت شهرستان در مبارزه با کووید 19 برگزار شد

 جلسه همکاری نیروهای طلبه جهادی در مبارزه با کووید19

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه همکاری نیروهای طلبه جهادی با مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مبارزه با کووید19 برگزار شد. 

در این جلسه نیروهای طلبه جهادی آمادگی خود را در همکاری با مرکز بهداشت اعلام داشتند.

نظر به اهمیت مبارزه با ویروس کرونا نمایندگان نیروهای طلبه جهادی ضمن حضور در دفتر ریاست مرکز بهداشت سمنان پیرامون نوع تعامل در زمینه کنترل و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ویروس به بحث و تبادل نظر پرداختند.  

  • کد خبر : 25707
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *