جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان آرادان با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز دوشنبه هفدهم آذر ماه سال جاری جلسه هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان آرادان با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مطهری نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، بوربور فرماندار شهرستان آرادان، دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه و جمعی از مدیران حوزه سلامت شهرستان آرادان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این نشست، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گزارشی از عملکرد شهرستان آرادان در حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی و چشم انداز این دانشگاه در زمینه های توسعه بیشتر کیفی، کمی و ارتقاء علمی، افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و پیگیری پروژه های عمرانی این شهرستان ارائه نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر بهداشتی درمانی به ویژه مدافعان سلامت شهرستان آرادان، بیان داشت: با توجه به بازدیدهای انجام شده از سوی تیم نظارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ مرکز منتخب غربالگری بیماری کووید۱۹ این شهرستان مورد رضایت هیات نظارت بوده و شرایط کیفی و کمی این مرکز در شرایط استاندارد مورد تایید قرار گرفته است که از زحمات پرسنل پرتلاش این مرکز و مدیریت حوزه سلامت شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم.
همچنین رئیس دانشگاه ضمن تشکر از حمایت و همراهی مسئولین شهرستان ها در کنترل بیماری کرونا ویروس، گفت: همراهی و تعامل مردم و همکاری مسئولین با حوزه سلامت باعث گردیده اقدامات حوزه سلامت استان سمنان در کنترل این بیماری سریعتر اجرایی گردد.
مطهری نماینده مردم شهرستان های گرمسار، آرادان، ایوانکی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ارزنده حوزه سلامت استان به ویژه در زمان مبارزه با کرونا ویروس، بیان داشت: بحمدالله خدمات ارزنده ای در حوزه سلامت این استان ارائه گردیده است که این نشان از ارائه خدمات مطلوب شما و همکارانتان در مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است، که از همه همکارانتان تشکر و قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند منان برای همه دست اندرکاران حوزه سلامت استان توفیق روز افزون را خواستارم.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار، آرادان، ایوانکی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این روزها که روزهای شیوع کووید 19 است، مردم شریف ایران و همچنین استان سمنان نظاره گر تلاش های ایثارگرانه و از خود گذشتگی پزشکان، پرستاران، کمک بهیاران و همه عزیزان حوزه بهداشت و درمان استان که در این شرایط دشوار، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده اند، هستند.
همچنین مجتبی بوربور فرماندار شهرستان آرادان ضمن قدردانی از خدمات و زحمات کادر بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان نمود: خدمت رسانی جهادگونه پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه سلامت ستودنی است و این رشادت ها در حافظه تمامی مردم ایران اسلامی باقی خواهد ماند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گفت: همکاری و تعامل با جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی استان سمنان که برای افزایش سطح سلامت مردم تلاش می نمایند، باعث افتخار ماست و این موضوع برای ما ارزش بسیاری دارد.
در ادامه مسئولین شهرستان آرادان مسائل و موضوعات مورد نظر خود را مطرح نموده، رئیس دانشگاه با ارائه راهکارهای عملیاتی موانع موجود در مسیر توسعه بهداشت و درمان آن شهرستان را بیان کرد.