جلسه هماهنگی نیاز سنجی سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مهندس کاظمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، فرارسیدن مام محرم ایام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) را تسلیت گفت.
وی افزود : نیازسنجی فرایندی نظام دار برای شناسائی فاصله بین وضع موجود با وضع مطلوب یا آنچه باید باشد با آنچه هست و نهایتا تعیین اولویت ها برای اقدام و اجرا است.
چگینی مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت شهرستان نیز ضمن بیان کلیات برنامه، اولویتهای استخراج شده را ارائه نمود.
این نشست با بحث و تبادل نظر مسوولین واحدهای بهداشتی در مورد اولویتهای نیاز سنجی سلامت جامعه و مداخلات پیشنهادی خاتمه یافت.کارگروه نیاز سنجی سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور مسئولین ستادی در سالن شهید عامری برگزار گردید.