جلسه هماهنگی نیاز سنجی سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مهندس کاظمی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، فرارسیدن مام محرم ایام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) را تسلیت گفت.

وی افزود : نیازسنجی فرایندی نظام دار برای شناسائی فاصله بین وضع موجود با وضع مطلوب یا آنچه باید باشد با آنچه هست و نهایتا تعیین اولویت ها برای اقدام و اجرا است.

چگینی مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت شهرستان نیز ضمن بیان کلیات برنامه، اولویتهای استخراج شده را ارائه نمود.

این نشست با بحث و تبادل نظر مسوولین واحدهای بهداشتی در مورد اولویتهای نیاز سنجی سلامت جامعه و مداخلات پیشنهادی خاتمه یافت.کارگروه نیاز سنجی سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور مسئولین ستادی در سالن شهید عامری برگزار گردید.

 

  • کد خبر : 32867
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *