جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان با سپاه پاسداران
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مرکز بهداشت شهرستان سمنان و سپاه پاسداران شهرستان سمنان پیرامون تعامل و همکاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دکتر فتاحی ریاست مرکز بهداشت سمنان ضمن خیر مقدم به مهمانان سرهنگ امامی، فرمانده سپاه، قادری فرمانده حوزه بسیج ادارات، عبدوس از بسیج سازندگی و دربانی از واحد بهداشت و درمان سپاه، بر اهمیت پیشگیری از کرونا ویروس تاکید کرد.
مسئولین واحدهای مهندسی بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، بیماری ها نیز ضمن تشریح فعالیت های حوزه بهداشت انتظارات و درخواست خود را در اطلاع رسانی و پیشگیری از کرونا اعلان داشتند.
همكاري در معرفي و اعزام نيروي داوطلب بسيجي جهت حضور در فروشگاه هاي بزرگ، نانوايي ها، جايگاه هاي عرضه بنزين و ...، بهره برداري از فضاي مجازي در اطلاع رساني سامانه SALAMAT.GOV.IR , ... از مهمترين عناوين اين جلسه بود.