جلسه مسئولین مرکز بهداشت سمنان با دستگاه های مرتبط با موضوع برقراری گشت های مشترک برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند، جلسه ای با حضور دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، مهندس دارایی مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط، مهندس یوسفیان مسئول واحد بهداشت حرفه ای و دستگاه های مرتبط با اجرای گام دوم فاصله گذاری هوشمند اهم از نماینگان فرمانداری، نیروی انتظامی و... برگزار شد.
دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان به بیان اهمیت موضوع فاصله گذاری هوشمند، سلامت و اقتصاد پرداخت و پس از ارائه پیشنهادات و نظرات جمع، مهندس یوسفیان مسئول واحد بهداشت حرفه ای شهرستان سمنان بر نیاز اجرای گشت مشترک تاکید و بیان داشت: دستورالعمل های مربوطه برای ادارات ارسال شده است.
مهندس دارایی مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان سمنان بر لزوم اجرای طرح بامحوریت بازرسی مشترک تاکید و قرار شد برنامه بازدید های مشترک به صورت صبح و عصر انجام پذیرد.